Ładowarka do starszych SAMOCHODÓW elektrycznych Typ 1, 3,6 kW do gniazda 230 V, 5 m

Ładowarka do starszych samochodów elektrycznych z wtyczką ładowania Typ 1, takich jak 1. generacja Nissan Leaf, e-NV200, Fiat 500e USA, Kia Soul. Maksymalna moc do 3,6 kW, regulowana moc ładowania przyciskiem: 6A, 10A, 13A, 16A (od 1,3 do 3,6 kW). Wyposażona w nowoczesne funkcje, wyświetlacz LCD 1,4", zabezpieczenia przed przepięciami, spadkami napięcia, wyciekiem prądu, zwarciem, uderzeniem pioruna, inteligentna elektronika EMS. Wodoodporna zgodnie z IP65, z ochronną końcówką, grube miedziane przewody o średnicy do 2,3 m. Podłączana do standardowego gniazda 230 V, długość kabla do 5 m.

Dostępność W magazynie – wysyłka o 12:00 kurierem lub przez Packetę
Możemy doręczyć do:
27.1.2025
Opcje dostawy
Kod: F071B2-16A5-USEU
zł819 zł665,85 bez VAT
Ładowarka do starszych SAMOCHODÓW elektrycznych Typ 1, 3,6 kW do gniazda 230 V, 5 m
Ładowarka 230 V Typ 1 1
Nowość
Dostawa następnego dnia
Dostawa następnego dnia
w dowolne miejsce
Ponad 17 000 punktów odbioru
Ponad 17 000 punktów odbioru
w całej Polsce
Gwarancja dostawy
Gwarancja dostawy
nienaruszonego produktu

Specjalna ładowarka przeznaczona dla starszych typów samochodów elektrycznych, wyposażonych w gniazdo ładowania Typ 1. W Polsce pojazdy te spotykane są sporadycznie, a większość z nich nie występuje w ogóle. Do takich pojazdów należą pierwsze generacje samochodów elektrycznych, takich jak Nissan Leaf pierwszej generacji, van Nissan e-NV200, Fiat 500e generacji USA, Kia Soul pierwszej generacji, Mitsubishi i-MiEV, Citroën C-Zero, Peugeot Ion i inne. Te samochody elektryczne spotkacie na polskich drogach niezwykle rzadko, ale mają swoje zalety i zasługują na wysokiej jakości ładowarkę z najnowszymi technologiami i funkcjami, o długości kabla aż 5 m. Listę pojazdów wyposażonych w starsze gniazdo ładowania Typ 1 znajdziecie poniżej.

Lista starszych kompatybilnych pojazdów z gniazdem ładowania Typ 1

  1. Nissan Leaf (pierwsza generacja) - 2010-2017 oraz van Nissan e-NV200 od 2014
  2. Fiat 500e wersja amerykańska od 2013 do 2017
  3. Mitsubishi i-MiEV - 2009-2017
  4. Kia Soul EV (pierwsza generacja) - 2014-2019
  5. Chevrolet Spark EV - 2013-2016
  6. Ford Focus Electric (niektóre starsze modele) - 2012-2018
  7. BYD e6 - od 2010
  8. Citroën C-Zero – od 2010
  9. Peugeot Ion – od 2010
  10. Mia Electric - 2011-2013
  11. Think City - 2008-2013
  12. Mia Electric Microbus – od 2012
  13. Smith Edison - 2010-2017
  14. Azure Dynamics Transit Connect Electric - 2010-2012
  15. Wheego LiFe - 2011-2014
  16. Smart Fortwo Electric Drive (pierwsza generacja) - 2009-2016
  17. Mercedes-Benz B-Class Electric Drive (niektóre starsze modele) - 2014-2017
  18. CODA Automotive CODA - 2012-2013
  19. Miles Electric Vehicles ZX40 - 2006-2011
  20. Fisker Karma (w wersji z rozszerzonym zasięgiem) - 2011-2012
  21. Bolloré Bluecar – od 2011

Nowsze samochody elektryczne i hybrydy plug-in już używają złącza Typ 2

Jak widać na powyższej liście, są to starsze modele samochodów elektrycznych, które jeżdżą w Polsce tylko sporadycznie, a większość z nich w ogóle nie występuje. Większość sprzedawanych i używanych samochodów elektrycznych w Polsce korzysta już z nowoczesnego złącza Typ 2. Jeśli nie jesteś pewien, jakie złącze do ładowania posiada Twój pojazd, skontaktuj się z nami – chętnie Ci pomożemy.

Nawet starszy samochód elektryczny zasługuje na wysokiej jakości ładowarkę

Naładuj swój samochód elektryczny szybko, bezpiecznie i przy każdej pogodzie, z maksymalną mocą 3,6 kW. Większość ładowarek dostarczanych przez producentów oferuje bardzo ograniczoną moc ładowania 8 lub 10A (1,8 do 2,2 kW), co często jest niewystarczające i bardzo wolne. Standardowe gniazdo 230 V, które każdy ma w domu, jest w stanie dostarczyć prąd ładowania do 16A, co daje moc 3,6 kW. W przypadku ładowania w miejscach ze słabszą lub starszą instalacją elektryczną, jednym przyciskiem na ładowarce można dostosować moc od 1,3 kW do 3,6 kW.

Dzięki wyświetlaczowi LCD masz pełną kontrolę nad ładowaniem

Ładowarka jest wyposażona w wyświetlacz LCD o przekątnej 1,4 cala, który wyświetla wszystkie ważne i istotne informacje dotyczące ładowania, takie jak napięcie, prąd, przekazana energia, temperatura, czas ładowania i inne. Jednym spojrzeniem na ładowarkę masz pełną kontrolę nad poziomem naładowania i wszystkimi parametrami. Dane wyświetlane na LCD mogą być wykorzystane na przykład do rozliczeń kosztów ładowania przy ładowaniu w hotelu, apartamencie, na potrzeby służbowe lub prywatne, co pozwala uwzględnić te koszty w księgowości.

Certyfikowana i odpowiednia na każdą pogodę

Ładowarka posiada certyfikat CE i spełnia rygorystyczne normy ROHS, co zapewnia jej długą żywotność i niezawodne działanie w każdych warunkach. Dzięki podwyższonemu poziomowi ochrony IP65 jest wodoodporna i pyłoszczelna, dzięki czemu możesz bezpiecznie ładować swój samochód elektryczny nawet w deszczu czy przy ujemnych temperaturach do -25°C.

Zaawansowany system zarządzania ładowaniem EMS

Ładowarka jest wyposażona w zaawansowane funkcje i najnowsze technologie, co potwierdza obecność najnowocześniejszej elektroniki sterującej z inteligentnym chipem EMS, który co 32 milisekundy analizuje proces i bezpieczeństwo ładowania. Jeśli system wykryje jakąkolwiek anomalię, taką jak spadek napięcia, przepięcie, zwarcie, wyciek, przegrzanie czy uderzenie pioruna, proces ładowania zostanie bezpiecznie przerwany w celu ochrony akumulatora pojazdu i instalacji elektrycznej. Twoje pojazdy mogą być ładowane bez Twojej obecności z gwarancją, że ładowanie jest maksymalnie bezpieczne i niezawodne.

Najważniejsze cechy

  • Wysokiej jakości ładowarka zaprojektowana w Niemczech
  • Zaawansowane zarządzanie procesem ładowania dzięki nowoczesnej elektronice
  • Podwyższona ochrona przed przepięciami, spadkami napięcia, wyciekiem prądu, zwarciem, przegrzaniem i uderzeniem pioruna
  • Wyposażona w wyświetlacz LCD pokazujący wszystkie podstawowe dane o ładowaniu, takie jak napięcie, prąd, temperatura, czas i energia
  • Kompatybilna z wszystkimi samochodami elektrycznymi ze starszym złączem Typ 1
  • Wystarczy podłączyć do standardowego gniazda 230 V
  • Możliwość montażu na ścianie
  • Przenośna, kompaktowa i łatwa do przenoszenia
  • Idealna również do starszych instalacji elektrycznych, apartamentów, działek i garaży
  • Wodoodporna zgodnie z IP65 i doskonała ochrona w deszczową pogodę
  • Ekologiczne materiały, solidność i trwałość

Parametry i specyfikacja

  • Maksymalna moc ładowania do 3,6 kW 16A przy 230 V
  • Minimalna moc ładowania 1,3 kW
  • Regulowany prąd: 6A, 10A, 13A lub 16A
  • Ładowanie jednofazowe
  • Wtyczka Schuko do standardowego gniazda 16A
  • Wtyczka do pojazdu Typ 1 (j1772)
  • Wyświetlacz LCD 1,4”
  • Czas reakcji systemu ochrony: 32 ms
  • Zabezpieczenie przy wycieku: 23 mA
  • Długość kabla: do 5 m

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jaka jest różnica między gniazdem ładowania Typ 1 a Typ 2?

Złącze ładowania Typ 1 było stosowane głównie w Japonii i USA, w starszych modelach samochodów elektrycznych. Ich lista znajduje się powyżej na tej stronie. Należą do nich pierwsze generacje pojazdów, takie jak Nissan Leaf, van Nissan e-NV200, Fiat 500e USA, Kia Soul EV, Peugeot Ion i inne. Większość z nich może być już mało znana, a spotkanie ich na polskich drogach to prawdziwa rzadkość. Mimo to zasługują na wysokiej jakości ładowarkę z najnowocześniejszymi technologiami.


Czy istnieje adapter z złącza Typ 1 na Typ 2?

Tak, jednak ze względu na wysoką cenę takiego adaptera (600 złotych i więcej) uważamy, że nie ma to racjonalnego ani ekonomicznego sensu. Ponadto używanie adaptera w deszczu nie spełnia norm bezpieczeństwa i może być nawet bardzo niebezpieczne, dlatego go nie zalecamy.


Nie wiem, jakie złącze ładowania posiada mój pojazd. Czy możecie mi pomóc?

Tak, oczywiście. Jeśli nie jesteś pewien, jakie złącze ładowania ma Twój pojazd, skontaktuj się z nami – chętnie i bezpłatnie Ci pomożemy. Wyjaśnimy wszystkie możliwości ładowania dostępne dla Twojego pojazdu, a Ty wybierzesz tę, która najlepiej Ci odpowiada.


Jaka jest różnica między ładowarką a WallBoxem?

Ładowarka ma zazwyczaj jedną funkcję – naładować akumulator samochodu elektrycznego lub hybrydy plug-in. Jej moc ładowania jest niższa, ponieważ jest ograniczona do standardowego gniazda 230 V. Z kolei WallBox podłącza się do trójfazowego gniazda 5-bolcowego (takiego jak do betoniarki) i oferuje szybsze ładowanie do 22 kW. WallBox posiada również różne funkcje, takie jak sterowanie za pomocą aplikacji mobilnej, połączenie Wi-Fi, autoryzacja kartą RFID, ustawienia limitów, planowanie ładowania w godzinach taniej taryfy, integracja z fotowoltaiką, przydzielanie uprawnień, monitorowanie statystyk i rozliczeń oraz wiele innych.


Co jeśli chcę ładować w starszym apartamencie, na działce, w garażu lub w domu?

Nasze ładowarki mają możliwość regulacji mocy ładowania. Jeśli nie jesteś pewien, z jaką mocą możesz ładować, jednym przyciskiem na ładowarce możesz ustawić niższy prąd i moc, co zapobiega możliwemu przeciążeniu i problemom. Do wyboru są prądy 6A, 10A, 13A, 16A (od 1,3 kW do 3,6 kW).

Załączniki

Parametry dodatkowe

Kategoria: Ładowarki
Waga: 2.35 kg

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa