warunki handlowe
Artykuł I.
Definicje pojęć
1. Operatorem strony internetowej (e-sklepu) jest firma inovatronic s.r.o. z siedzibą przy ul. Súhvezdná 1430/44, 82102 Bratislava, NIP: 47531592, VAT: SK2023954537.
2. Handlowcem jest firma inovatronic s.r.o. z siedzibą przy ul. Súhvezdná 1430/44, 82102 Bratislava, NIP: 47531592, VAT: SK2023954537.
3. Handlowcem towarów i usług oferowanych w e-sklepie www.evpartner.pl jest firma inovatronic s.r.o. z siedzibą przy ul. Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratislava, NIP: 47531592, VAT: SK2023954537.
4. Klientem jest każdy odwiedzający e-sklep, który złożył zamówienie za pośrednictwem e-sklepu. Dla celów ustawy nr 102/2014 Z. z. za konsumenta uważa się osobę fizyczną, która przy zawieraniu i wykonywaniu umowy konsumenckiej nie działa w ramach przedmiotu swojej działalności gospodarczej, zatrudnienia lub zawodu.
5. E-sklep to system komputerowy umieszczony w sieci internetowej z publicznym dostępem, który umożliwia zamawianie towarów lub usług.
6. Towarem lub usługą są wszystkie produkty publikowane na stronach e-sklepu.
7. Zamówienie powstaje w momencie potwierdzenia procesu zamawiania w e-sklepie poprzez wybór towarów lub usług przez klienta oraz kompletne wypełnienie formularza zamówienia.
8. Klient w pełni akceptuje komunikację elektroniczną, w szczególności za pośrednictwem e-sklepu, komunikacji e-mailowej oraz telefonicznej.
Artykuł II.
Cena
1. Wszystkie podawane ceny przy towarach są ostateczne i zawierają 20% VAT.
2. Handlowiec jest związany ceną podaną na stronie e-sklepu w momencie dokonania zakupu.
Artykuł III.
Zamówienie
1. Zamówienie powstaje w momencie potwierdzenia procesu zamawiania w e-sklepie poprzez wybór towarów lub usług przez klienta oraz kompletne wypełnienie formularza zamówienia. Dla prawidłowego zrealizowania zamówienia konieczne jest wypełnienie wymaganych danych w zamówieniu oraz wybór opcji dostawy i płatności za zamówione towary lub usługi.
2. Klient, wysyłając zamówienie, zgadza się na cenę zamówionych towarów i usług, w związku z czym zamówienie staje się wiążące dla konsumenta.
3. Potwierdzenie zamówienia ze strony handlowca skutkuje powstaniem umowy sprzedaży, którą można zmieniać, anulować lub uzupełniać tylko na podstawie wzajemnej zgody między klientem a handlowcem, chyba że ustawa lub inny akt prawny stanowi inaczej. Potwierdzenie zamówienia ze strony handlowca polega na wysłaniu towaru.
4. Po utworzeniu zamówienia w e-sklepie klient otrzymuje automatycznie e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez e-sklep. Ten e-mail nie jest potwierdzeniem dostawy towaru w rozumieniu ust. 3 niniejszego artykułu.
5. Klient jest związany zapłatą ceny zakupu zamówionego towaru z chwilą wysłania zamówienia, o ile strony umowy nie uzgodniły inaczej.
6. Jeśli handlowiec nie jest w stanie zrealizować zamówienia lub jego części w terminie realizacji zamówienia przy zachowaniu maksymalnego wysiłku, z powodów takich jak: towar nie jest produkowany, nie jest dostępny u producenta lub w zewnętrznym magazynie dostawcy, producent dokonał tak poważnych zmian, że nie jest możliwe zrealizowanie zamówienia lub z przyczyn siły wyższej, może anulować zamówienie, o czym powiadomi klienta e-mailem. Handlowiec ma również prawo anulować zamówienie, jeśli klient podał nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd dane, które nie mogą być zweryfikowane, np. błędny e-mail lub telefon kontaktowy. Za weryfikację uznaje się możliwość kontaktu zwrotnego z klientem pod podanym numerem telefonu lub adresem e-mail. Jeśli klient wpłacił zaliczkę, handlowiec jest zobowiązany zwrócić ją w ciągu 14 dni.
Artykuł IV.
Warunki płatności
Za towary i usługi w e-sklepie można płacić następującymi metodami:
1. płatność przy odbiorze (płatność gotówką bezpośrednio przy odbiorze towaru),
2. płatność za pośrednictwem bramki płatniczej Gopay,
3. płatność na podstawie faktury zaliczkowej – z góry, towar będzie wysłany po otrzymaniu środków pieniężnych na konto handlowca,
4. płatność na podstawie faktury z terminem płatności wskazanym na fakturze,
5. płatność na podstawie vouchera prezentowego,
6. Voucher prezentowy to przedpłacona kwota pieniędzy, którą klient może wykorzystać podczas zakupu w oparciu o dostępność wolnych przedpłaconych środków. Data ważności vouchera jest podana na nim. Wartość nominalną vouchera prezentowego można ustalić z klientem.
7. Dodatkowe opłaty za poszczególne metody płatności są podane w art. VI niniejszych ogólnych warunków handlowych.
8. Handlowiec może zaoferować klientowi możliwości rabatów,
9. rabat na cenę za rejestrację w e-sklepie,
10. Rabat za powtarzający się zakup,
11. Rabat na podstawie jednorazowego kuponu rabatowego,
12. Oferowane rabaty nie mogą być kumulowane.
Artykuł V.
Warunki dostawy
1. Handlowiec jest zobowiązany w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia wysłać towar do klienta, o ile nie uzgodniono inaczej, lub jeśli przy towarze nie podano dłuższego terminu dostawy.
2. Jeśli towar jest dostępny w magazynie, jest wysyłany w możliwie najkrótszym czasie.
3. Jeśli w zamówieniu znajduje się wiele towarów i usług, a część z nich nie jest dostępna, handlowiec informuje klienta o tej sytuacji oraz o możliwościach częściowych dostaw.
4. Razem z towarem klient otrzymuje fakturę (dowód zakupu), list przewozowy, instrukcję oraz inne dokumenty dotyczące towaru lub usługi od producenta, wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail klienta podany handlowcowi.
5. Miejscem wykonania umowy jest miejsce, do którego towar jest dostarczany.
6. Handlowiec realizuje dostawę do klienta za pośrednictwem następujących firm transportowych:
- Poczty Polskiej S.A.,
- firmy transportowej Packeta Slovakia s.r.o.
- własnym transportem handlowca.
Artykuł VI.
Opłaty za transport, pakowanie i metody płatności
Przy płatności z góry na konto bankowe na podstaw ie faktury zaliczkowej (w zależności od formy płatności, miejsca dostawy oraz rodzaju towaru) mogą wystąpić następujące opłaty:
1. Koszt przesyłki: Koszty transportu w kraju, będą zależne od wybranej formy dostawy oraz ceny zamówionych towarów. Koszty transportu wynoszą:
- 15,00 PLN - przy zamówieniach o wartości do 199,99 PLN,
- 0,00 PLN - przy zamówieniach o wartości powyżej 200,00 PLN.
2. Koszt dostawy przy płatności gotówką przy odbiorze wynosi:
- 15,00 PLN - przy zamówieniach o wartości do 199,99 PLN,
- 0,00 PLN - przy zamówieniach o wartości powyżej 200,00 PLN.
Artykuł VII.
Reklamacja towaru, wymiana towaru
1. Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty odbioru towaru. W celu skorzystania z prawa do zwrotu, konsument musi złożyć oświadczenie o zwrocie towaru w formie pisemnej. Koszt zwrotu ponosi klient. Klient ma obowiązek odesłać towar do handlowca w nieuszkodzonym stanie, z oryginalnym opakowaniem, metkami, dokumentacją i instrukcjami, jeśli takie były dołączone do towaru. W przypadku zwrotu towaru otwartego, używanego lub z uszkodzeniami, handlowiec może nie przyjąć zwrotu. Klient musi dostarczyć dowód zakupu (fakturę).
2. W przypadku uznania reklamacji, handlowiec zwraca pieniądze klientowi na wskazane konto w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
3. O terminie odbioru reklamowanego towaru handlowiec informuje klienta w formie e-mailowej.
4. Reklamacja dotyczy tylko wad fabrycznych. Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub eksploatacją nie są podstawą do reklamacji. Na powyższe warunki udzielane są gwarancje na czas określony, wyznaczony przez producenta.
5. W przypadku reklamacji klient ma prawo do wymiany towaru na nowy.
6. Po rozpatrzeniu reklamacji i jej uwzględnieniu, handlowiec jest zobowiązany do naprawienia wady towaru lub wymiany go na nowy w ciągu 14 dni, chyba że strony umowy postanowią inaczej.
Artykuł VIII.
Ochrona danych osobowych
1. Wypełniając formularz zamówienia, klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Osobowe dane klienta nie są udostępniane osobom trzecim, chyba że takie działanie jest niezbędne do zrealizowania zamówienia (np. przewoźnikowi).
Artykuł IX.
Postanowienia końcowe
1. Niniejsze ogólne warunki handlowe obowiązują od 1.07.2022.
2. Wszelkie spory wynikające z umowy będą rozstrzygane w odpowiednim sądzie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Prawem właściwym dla umowy jest prawo obowiązujące w Republice Słowackiej.
Artykuł XI.
Ochrona danych osobowych oraz warunki ochrony danych osobowych (RODO)
I. Postanowienia ogólne
1. Operatorem danych osobowych zgodnie z § 5 pkt o) ustawy nr 18/2018 Z.z. o ochronie danych osobowych w brzmieniu późniejszych przepisów (dalej jako „Ustawa”) jest firma inovatronic s.r.o. z siedzibą w Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratysława, IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ VAT: SK2023954537 (dalej jako: „operator”).
2. Dane kontaktowe operatora to:
adres: inovatronic s.r.o. Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratysława
email: info@evpartner.pl
telefon: 02/2220 5412
3. Danymi osobowymi są wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub identyfikowalnej osobie fizycznej; osobą fizyczną, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, szczególnie przez odniesienie do określonego identyfikatora, takiego jak imię, numer identyfikacyjny, dane lokalizacyjne, identyfikator sieciowy lub odniesienie do jednego lub więcej szczególnych elementów fizycznej, fizjologicznej, genetycznej, psychicznej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej tożsamości tej osoby fizycznej.
4. Operator powołał osobę odpowiedzialną za ochronę danych osobowych. Dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej to:
Patrik Macko, info@evpartner.pl
II. Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych
1. Operator przetwarza dane osobowe, które mu Państwo przekazali lub dane osobowe, które operator uzyskał na podstawie realizacji Państwa zamówienia.
2. Operator przetwarza Państwa dane identyfikacyjne i kontaktowe oraz dane niezbędne do wykonania umowy.
III. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych
1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawidłowe wykonanie i dostarczenie zrealizowanego zamówienia.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest dostarczenie towaru zgodnie z zawartą umową.
3. Ze strony operatora następuje automatyczne podejmowanie decyzji w rozumieniu § 28 Ustawy. Zgodziłeś/zgodziłaś się na takie przetwarzanie.
• wykonanie umowy pomiędzy Państwem a operatorem zgodnie z § 13 ust. 1 pkt b) Ustawy,
• uzasadniony interes operatora w zakresie marketingu bezpośredniego (szczególnie w celu wysyłania powiadomień handlowych i newsletterów) zgodnie z § 13 ust. 1 pkt f) Ustawy,
• Państwa zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingu bezpośredniego (szczególnie w celu wysyłania powiadomień handlowych i newsletterów) zgodnie z § 13 ust. 1 pkt a) Ustawy, w przypadku gdy nie dokonano zakupu towaru lub usługi.
• realizacja Państwa zamówienia oraz wykonywanie praw i obowiązków wynikających z umowy pomiędzy Państwem a operatorem; przy zamówieniu wymagane są dane osobowe, które są niezbędne do pomyślnego zrealizowania zamówienia (imię i nazwisko oraz adres, kontakt), podanie danych osobowych jest koniecznym warunkiem zawarcia i wykonania umowy; bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy ani jej wykonanie przez operatora,
• wysyłanie powiadomień handlowych oraz prowadzenie innych działań marketingowych.
IV. Okres przechowywania danych osobowych
1. Operator przechowuje dane osobowe przez maksymalny okres niezbędny do wykonywania praw i obowiązków wynikających z umowy pomiędzy Państwem a operatorem oraz dochodzenia roszczeń z tych umów (przez okres 15 lat od zakończenia umowy) oraz przez okres, w którym zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych nie została odwołana, nie dłużej niż 5 lat, jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody.
V. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy operatora)
1. Odbiorcami danych osobowych są osoby:
• uczestniczące w dostarczaniu towarów/usług/realizacji płatności na podstawie umowy,
• zapewniające usługi prowadzenia sklepu internetowego (firma Shoptet s.r.o.) oraz inne usługi związane z prowadzeniem sklepu internetowego,
• zapewniające usługi marketingowe, firma Heureka shopping s.r.o. w celu wysłania ankiety dotyczącej satysfakcji.
2. Operator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego (poza UE) ani organizacji międzynarodowej.
VI. Twoje prawa
1. Na warunkach określonych w Ustawie masz:
2. Ponadto masz prawo złożyć skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważasz, że naruszone zostało Twoje prawo do ochrony danych osobowych.
• prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z § 21 Ustawy,
• prawo do poprawy danych osobowych zgodnie z § 22 Ustawy, ewentualnie ograniczenia przetwarzania zgodnie z § 24 Ustawy,
• prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z § 23 Ustawy,
• prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania zgodnie z § 27 Ustawy,
• prawo do przenoszenia danych zgodnie z § 26 Ustawy,
• prawo do wycofania zgody na przetwarzanie na piśmie lub elektronicznie na adres lub email operatora podany w artykule III tych warunków.
VII. Warunki zabezpieczenia danych osobowych
1. Operator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.
2. Operator podjął środki techniczne w celu zabezpieczenia danych w formie elektronicznej oraz osobowych danych w formie papierowej, w szczególności stosując drzwi zabezpieczające i zamki w miejscu, gdzie te dane są przechowywane.
3. Operator oświadcza, że do danych osobowych mają dostęp tylko osoby przez niego upoważnione.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Składając zamówienie za pośrednictwem formularza zamówienia w Internecie, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z warunkami ochrony danych osobowych i że akceptujesz je w całości.
2. Z tymi warunkami zgadzasz się poprzez zaznaczenie zgody za pomocą formularza internetowego. Zaznaczając zgodę, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z warunkami ochrony danych osobowych i że akceptujesz je w całości.
3. Operator ma prawo do zmiany tych warunków. Nowa wersja warunków ochrony danych osobowych zostanie opublikowana na jego stronach internetowych, a także wyśle nową wersję tych warunków na Twój adres e-mail, który podałeś/aś operatorowi.
4. Niniejsze warunki ochron y danych osobowych obowiązują od 1 października 2020 roku.