Zwrot towaru

Zwrot towaru bez podawania przyczyny

1. Pobierz i wypełnij ten dokument na komputerze.
2. Wypełniony dokument prosimy wysłać na adres e-mail reklamacje@evpartner.pl z tematem „Zwrot + numer zamówienia“.
3. Proszę czekać na rejestrację Twojego wniosku i na dalsze instrukcje, które wyślemy na Twój adres e-mail w ciągu 24 godzin.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, które mogą Cię zainteresować:

1. Czy mogę zwrócić każdy produkt z Waszego sklepu internetowego?


Tak. Warunkiem jest, aby produkt był nieużywany, ze względów bezpieczeństwa.

2. Na jaki adres mam wysłać towar, który chcę zwrócić?

Nieużywany towar, który chcesz zwrócić bez podawania przyczyny, nie wysyłasz pocztą ani kurierem. Transport zapewniamy my, za pośrednictwem usługi asystenta reklamacyjnego firmy Packeta.

3. Jak to działa, co mam zrobić?

Zasada jest bardzo prosta. Towar zapakuj najlepiej tak, jak został dostarczony. Następnie poczekaj na rejestrację Twojego wniosku o zwrot towaru. Gdy Twój wniosek zostanie zarejestrowany i przyjęty do naszego systemu, wyślemy Ci e-mail. W tym e-mailu znajdziesz specjalne instrukcje. Paczkę następnie oddaj w dowolnym punkcie obsługi firmy Packeta i przekaż pracownikowi specjalny kod ID, który wyślemy w e-mailu. Pracownikowi sklepu dodatkowo powiedz, że chcesz skorzystać z zwrotu towaru za pośrednictwem usługi Asystent Reklamacyjny.

4. Czy będę musiał/a coś płacić za tę usługę w punkcie?

Nie. W punkcie obsługi Packeta nie będziesz musiał/a nic płacić.

5. Jaka jest opłata za zwrot towaru bez podawania przyczyny?

Opłata za zwrot towaru za pośrednictwem usługi asystenta reklamacyjnego przez firmę Packeta wynosi 13 PLN z VAT. Ta kwota zostanie proporcjonalnie odjęta od kwoty zwracanej, która zostanie przelana na konto, które podałeś/aś w formularzu. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej towaru, opłata nie będzie pobierana. Więcej informacji znajdziesz w naszych aktualnych ogólnych warunkach handlowych, które są integralną częścią warunków reklamacji.

6. Kiedy zwrócicie mi pieniądze za towar?

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 30 dni od otrzymania towaru, który wysłałeś/aś. Pieniądze zostaną przekazane na konto, które podałeś/aś w formularzu odstąpienia od umowy.

7. Czy zwrócicie mi również koszty wysyłki, które zapłaciłem/am za pierwsze dostarczenie zamówienia?

Tak. Jeśli odstępujesz od umowy i zwracasz cały zakupiony towar, oczywiście zwrócimy Ci koszty wysyłki w wysokości najtańszego przewoźnika.

8. Czy będziecie mnie jakoś informować o postępie?

Tak. Gdy tylko otrzymamy Twój towar, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem. Następnie wyślemy kolejny e-mail z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy w formie nota kredytowa.

Więcej informacji chętnie udzielimy za pośrednictwem naszych kontaktów. W przypadku jakichkolwiek pytań, nie wahaj się z nami skontaktować. Nie zapomnij, jesteśmy tu dla Ciebie.


Twój zespół EVPARTNER

Data aktualizacji: 1.1.2024